torsdag 10. juni 2010

Her er jeg....

Mitt fravær her på bloggen skyldes at jeg har vært og er opptatt med eksamen. Siste er muntlig nå på mandag, så nå er det noen intense dager for meg.. Og jeg GRUER meg! Har jo strengt tatt ikke hatt muntlig eksamen siden videregående, og da hadde jeg en heller dårlig opplevelse, muntlig fysikk! På mandag skal jeg hvertfall ha eksamen i Introduktion i PR, og mitt case er informasjonsarbeidet og krisehåndteringen under vulkanutbruddet på Island, fra et norsk synspunkt vel og merke.. Ganske så omfattende, men jeg er bare så gira på å få den overstått nå! 4 dager igjen til ferie og 2 uker med sommer i Køben!

Ellers hadde jeg koselig besøk av mamma i helgen, tre varme og fine dager med Køben på sitt beste! To dager på sykkel, og ellers rusling i Københavns kriker og kroker. Amager Strandpark, Jamie Cullum i Tivoli, Frederiksberg Have, Nørrebro, båttur, Rundetårn... En god helg! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar