mandag 21. juni 2010

Nedtelling...

Ja, da var eksamen overstått, for godt og vel en uke siden, og jeg har siden da virkelig bare kost meg meg med frihet, sol og sommer! Eksamen gikk ikke supergodt, men jeg er uansett fornøyd med at jeg har bestått. Jeg har bestått eksamen ved Københavns Universitet, og det er ikke verst bare det!!

Onsdag fikk jeg besøk av Tika, og vi hadde noen veldig fine dager sammen. Vi fikk bl.a med oss litt shopping, båttur i solen, omvisning på Carlsberg bryggeriene, sykling og ballett ved bryggekanten! Kooos! Etter to dager, venter jeg faktisk nytt besøk i ettermiddag, av kusine Benedicte, bedre kjent som "hun økologiske"! Det er hyggelig at det er så mange som vil komme på besøk, og det har vært så hyggelig med ALLE dere som har vært her og besøkt meg i løpet av året! Gla' i dere alle sammen!

Ellers har jeg innsett at det kun er EN uke igjen av mitt Købenopphold, og har begynt å kjenne litt på at melankolien begynner å innta meg. Det blir en veldig overgang å komme tilbake til Norge, og reise fra dejlige København. Jeg har virkelig hatt et supert år, som jeg aldri vil glemme. Jeg er mange erfaringer rikere, på både godt og vondt, og har blitt kjent med nye og herlige mennesker, som jeg helt sikkert vil holde kontakten med... Jeg vil savne alt og alle, til og med biblioteket og lukten i gangene på gamle KUA. Gikk her på lørdag for å levere de siste bøkene og nøkkelen til skapet mitt, og kjente det var rart å tenke på at det kanskje var siste gang jeg trasket forbi café Mødestedet og i korridorene der... Tror jeg bare vil bli mer og mer sentimental ettersom avreisedagen nærmer seg...

Det gjelder å nye de siste dagene her! Jeg smutter bort til Ismageriet nå med Teresa og Isabella! SommerIS i solen! Det kan jeg sagtens godt li'!

KNUS!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar