søndag 13. juni 2010

Nervevrak delux!

Da er det dagen før dagen, dagen før min store muntlige eksamen. Og du kan si jeg er mildt sagt skiiide nervøs! Jeg sitter her og nærmest kaldsvetter og får konstant frysninger når jeg tar meg i å tenke på at det faktisk er i morgen jeg skal opp... hehe. Skjønner ikke hvorfor det skal være så ille, jeg føler meg forberedt og klar. Jeg tror heller det er selve situasjonen jeg gruer meg til, der jeg skal sitte foran underviser og eksaminator, og bli evaluert og bedømt, ut i fra mitt opplegg. Og det er jo som sagt en god stund siden min forrige muntlige eksamen.. Men hva er det verste som kan skje? Å stryke så klart, men det vil jeg jo forsøke å unngå. Så lenge de forstår hva jeg sier, jeg skal jo holde det på norsk, så går det vel bra.. Og karakteren teller jo forsåvidt ikke heller...

Bare litt selvterapi her en søndag ettermiddag... Bare 19 timer, så er det overstått! :D

1 kommentar: